Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
Ga naar het product van uw keuze.
Klik op de oranje knop 'plaats in winkelwagen'. (Is de knop 'plaats in winkelwagen' niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas niet besteld worden. U kunt dan uw e-mailadres achterlaten en...
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor bestellingen met een orderwaarde van € 100,- of meer is de verzending binnen nederland en belgië gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 5,95. Het retourneren van producten is gratis indien het product verkeerd of defect is geleverd, anders betaalt u maximaal € 4,- voor de...
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Bij het plaatsen van uw bestelling vult u het afleveradres in. Wanneer uw factuuradres afwijkt van uw afleveradres kunt u middels een klein vinkje daaronder kunt u kiezen voor ‘’ik heb een ander factuuradres’’. Hieronder vult u dan het factuuradres in.
Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan dit?
Dit komt wel eens voor bij huizen in nieuwbouwprojecten, gezien de adressen nog niet bekend zijn bij bijvoorbeeld postnl. Wij raden u aan het eenmalig op een ander adres te laten bezorgen of tijdelijk te kiezen voor een afhaalpunt in de buurt. Mocht dit vaker het geval zijn, dan is het handig om contact ...
Hoe moet ik mijn geboortedatum invullen?
Uw geboortedatum is onder andere nodig als u achteraf wilt betalen. Voer deze als volgt in: dd-mm-jjjj, inclusief de streepjes. Bijvoorbeeld 19-08-1987.
Mocht het invoeren van uw geboortedatum toch niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice.
Voorraadstatus van product op de website
Wat betekent de aangegeven voorraadstatus bij een product?
Op de productpagina staat onder de verkoopprijs de voorraadstatus aangegeven.
Nu voor 23:00 besteld, morgen in huis!Het product is op voorraad in ons magazijn en kan direct worden verstuurd. Bestelt u voor 23:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. ...
Ik heb geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie ontvangen?
Het kan zijn dat de orderbevestiging en factuur binnen is gekomen in uw spam inbox in uw e-mail. We adviseren om deze eerst te controleren. Ook geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie in uw spam inbox ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen u graag verder!
Ik wil mijn bestelling annuleren
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, maar deze nog niet is verzonden, dan is het mogelijk om uw bestelling alsnog te annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Is annuleren niet mogelijk omdat uw bestelling al is verzonden? Of geannuleerd artikel toch ontvangen? Dan kunt u uw bestelling altijd binnen ...
Hoe kies ik het juiste product?
Bekijk onze adviespagina voor het kiezen van het juiste product of neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!
Stuur ons een E-mail
82% kiest hiervoor!
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Chat met ebikebatterij.be
Whatsapp ons
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Bericht ons op +31 8500 03741