Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:
Ideal
Creditcard
Klarna achteraf betalen
Bancontact
Sofort banking
Klarna gespreide betaling
In3
Kan ik achteraf betalen?
Ja, u kunt achteraf betalen met het betaalplatform klarna. Meer informatie hoe dit werkt kunt u op de website van klarna vinden.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:
Ideal
Creditcard
Klarna achteraf betalen
Bancontact
Sofort banking
Klarna gespreide betaling
In3
Kan ik achteraf betalen?
Ja, u kunt achteraf betalen met het betaalplatform klarna. Meer informatie hoe dit werkt kunt u op de website van klarna vinden.
Is mijn betaling gelukt?
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Twijfelt u of de betaling wel goed is doorgekomen? Controleer dan uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook...
Inkopen als dealer
Als dealer of fietsenwinkel kunt u een aanvraag doen voor een dealer account. Na goedkeuring van het account ontvangt u hiervan een mail en kunt u inloggen en bestellen via uw dealeraccount. Voor speciale of grote aanvragen kunt u contact met ons opnemen.
Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik hier een kopie van krijgen?
Heeft u een bestelling geplaatst met een account, dan kunt u de orderbevestiging en factuur bekijken in het overzicht van uw bestellingen. Verder kunt u uw factuur terugvinden in de e-mail van uw bestelling. Kijk voor de zekerheid in uw spamfolder, de factuur en/of orderbevestiging kan zich daar mogelijk bevinden.
Mocht u deze ...
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Wanneer een betaling mislukt is, of als u niet zeker bent of de betaling is voltooid, dan kunt u het volgende doen:
Controleer of u een mail heeft ontvangen met de orderbevestiging en de factuur. Wanneer u deze mail niet heeft ontvangen, of de betaling mislukt weer, neem in dat geval even contact op met onze klantenservice...
Ik heb problemen met betalen (creditcard, bankoverboeking, ideal, paypal)
Controleer uw gegevensals de betaling niet succesvol was, kan het wellicht te maken hebben dat u uw gegevens niet correct heeft ingevoerd. Controleer te allen tijde in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer. Weet u niet zeker of uw betaling is gelukt? Bekijk dan uw bankrekening op een afschrijving en controleer of ...
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het nederlandse tarief (21%).
Bij het bestellen via onze website, kunt u bij het invoeren van de gegevens kiezen voor particulier of zakelijk. Als u hier kiest voor zakelijk, kunt u de bedrijfsgegevens invoeren die op de factuur moeten komen te staan. De btw staat altijd...
Hoelang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen?
Wanneer we uw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar u voor kiest.
IDeal / Creditcard
Bij betaling met Ideal of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen u bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.
Overboeking
Wanneer u kiest voor betaling...
Stuur ons een E-mail
82% kiest hiervoor!
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Chat met ebikebatterij.be
Whatsapp ons
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Bericht ons op +31 8500 03741