Waar gaat uw vraag over?
Selecteer een onderwerp
Bestellen, Betalen & Advies
Verzenden & Bezorgen
Retouren & Annuleren
Garantie
Garantie
Garantie
Hoe meld ik mijn garantieaanvraag aan?
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.
Binnen de retourtermijn van 30 dagen
U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen voor uw ontvangen bestelling:
Buiten de retourtermijn van 30 dagen
Als de retourtermijn is verstreken, dan kunt een aanvraag maken op de (fabrieks)garantie bij ons. Neem contact op met de klantenservice hiervoor.
Hoe wordt mijn garantieaanvraag afgehandeld?
Uiteraard heeft u bij een defect recht op de juiste compensatie. Dit kan een reparatie of een vervangend product zijn. Als eerste wordt er gekeken naar een mogelijkheid op reparatie. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn, wordt er gekeken naar een vervangend exemplaar.
Defecten binnen garantieperiode
U heeft recht op een vervangend product binnen de garantietermijn van uw product. Dit is voor fietsaccu’s tot twee jaar en voor laders en accessoires tot één jaar na aanschaf van toepassing. Terugbetaling is 30 dagen na de aankoop niet meer mogelijk.
Neem contact op met de klantenservice voor het aanvragen van de garantie van uw product.
Defecten buiten garantieperiode
Valt uw product buiten onze garantieperiode? Dan komt u mogelijk nog wel in aanmerking voor de fabrieksgarantie van het product, dit verschilt per product en merk. Wellicht kan het product opgestuurd worden naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de fabrikant van het artikel.
Hoe lang duurt de afhandeling van mijn garantieaanvraag?
Wij gaan u zo snel mogelijk helpen met een passende oplossing. Het helpt u en ons enorm wanneer de garantieaanvraag is ingediend met een duidelijke klachtomschrijving en indien mogelijk foto’s of video’s. Onze partner of ons eigen team beoordeelt uw klacht en zal op basis hiervan de juiste compensatie aanbieden. De aanvraag is binnen enkele dagen tot maximaal drie weken afgerond.
Kan ik mijn oude accu bij jullie inleveren?
Nee, dit kan helaas niet bij ons. We adviseren u om uw oude fietsaccu bij een recycle-punt bij u in de buurt in te leveren. Deze recyle-punten streven namelijk naar het maximaal hergebruiken van de producten en grondstoffen. Ook zorgen ze voor een veilige en verantwoorde verwerking van de accu's volgens nationale en europese wet- en regelgeving.
Dit is dus de meest duurzame manier om uw oude accu te recyclen. Mocht u geen recycle-punt bij u in de buurt hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice over andere mogelijkheden. Wij kijken graag met u mee!
Kan ik mijn accu bij jullie laten reviseren?
Nee, dit kan helaas niet bij ons. Wij verlenen geen service voor het reviseren van accu’s. We raden het reviseren van de capaciteit van uw fietsaccu ten zeerste af. Dit aangezien dit bijkomende risico’s met zich meebrengt en daarom meestal binnen twee jaar weer problemen oplevert.
Als uw product onder de garantie valt kunt u deze retour sturen en komt u in aanmerking voor uw garantieafhandeling. Vul hiervoor het volgende formulier in:
Als uw product niet meer onder onze garantie valt, maar wel onder de fabrieksgarantie, dan kunnen we dit voor u opsturen naar de fabrikant voor een mogelijke reparatie of het ontvangen van een vervangend product. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of neem rechtstreeks contact op met de fabrikant van uw artikel.
Kan ik de elektrische capaciteit van mijn accu bij jullie laten testen?
Bent u benieuwd naar de prestatie van uw fietsaccu of bent u onzeker van de huidige staat van uw fietsaccu? Dan kunnen wij voor u onderzoeken of er interne problemen zijn in uw fietsaccu en testen we de huidige capaciteit. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Blogs
Klantenservice & Contact
Veelgestelde vragen
Garantie
Hoe meld ik mijn garantieaanvraag aan?
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.
Binnen de retourtermijn van 30 dagen
U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen voor uw ontvangen bestelling:
Buiten de retourtermijn van 30 dagen
Als de retourtermijn is verstreken, dan kunt een aanvraag maken op de (fabrieks)garantie bij ons. Neem contact op met de klantenservice hiervoor.
Hoe wordt mijn garantieaanvraag afgehandeld?
Uiteraard heeft u bij een defect recht op de juiste compensatie. Dit kan een reparatie of een vervangend product zijn. Als eerste wordt er gekeken naar een mogelijkheid op reparatie. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn, wordt er gekeken naar een vervangend exemplaar.
Defecten binnen garantieperiode
U heeft recht op een vervangend product binnen de garantietermijn van uw product. Dit is voor fietsaccu’s tot twee jaar en voor laders en accessoires tot één jaar na aanschaf van toepassing. Terugbetaling is 30 dagen na de aankoop niet meer mogelijk.
Neem contact op met de klantenservice voor het aanvragen van de garantie van uw product.
Defecten buiten garantieperiode
Valt uw product buiten onze garantieperiode? Dan komt u mogelijk nog wel in aanmerking voor de fabrieksgarantie van het product, dit verschilt per product en merk. Wellicht kan het product opgestuurd worden naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de fabrikant van het artikel.
Hoe lang duurt de afhandeling van mijn garantieaanvraag?
Wij gaan u zo snel mogelijk helpen met een passende oplossing. Het helpt u en ons enorm wanneer de garantieaanvraag is ingediend met een duidelijke klachtomschrijving en indien mogelijk foto’s of video’s. Onze partner of ons eigen team beoordeelt uw klacht en zal op basis hiervan de juiste compensatie aanbieden. De aanvraag is binnen enkele dagen tot maximaal drie weken afgerond.
Kan ik mijn oude accu bij jullie inleveren?
Nee, dit kan helaas niet bij ons. We adviseren u om uw oude fietsaccu bij een recycle-punt bij u in de buurt in te leveren. Deze recyle-punten streven namelijk naar het maximaal hergebruiken van de producten en grondstoffen. Ook zorgen ze voor een veilige en verantwoorde verwerking van de accu's volgens nationale en europese wet- en regelgeving.
Dit is dus de meest duurzame manier om uw oude accu te recyclen. Mocht u geen recycle-punt bij u in de buurt hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice over andere mogelijkheden. Wij kijken graag met u mee!
Kan ik mijn accu bij jullie laten reviseren?
Nee, dit kan helaas niet bij ons. Wij verlenen geen service voor het reviseren van accu’s. We raden het reviseren van de capaciteit van uw fietsaccu ten zeerste af. Dit aangezien dit bijkomende risico’s met zich meebrengt en daarom meestal binnen twee jaar weer problemen oplevert.
Als uw product onder de garantie valt kunt u deze retour sturen en komt u in aanmerking voor uw garantieafhandeling. Vul hiervoor het volgende formulier in:
Als uw product niet meer onder onze garantie valt, maar wel onder de fabrieksgarantie, dan kunnen we dit voor u opsturen naar de fabrikant voor een mogelijke reparatie of het ontvangen van een vervangend product. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of neem rechtstreeks contact op met de fabrikant van uw artikel.
Kan ik de elektrische capaciteit van mijn accu bij jullie laten testen?
Bent u benieuwd naar de prestatie van uw fietsaccu of bent u onzeker van de huidige staat van uw fietsaccu? Dan kunnen wij voor u onderzoeken of er interne problemen zijn in uw fietsaccu en testen we de huidige capaciteit. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Neem contact met ons op
Wij staan altijd voor u klaar! Heeft u vragen over onze producten, uw bestelling of heeft u hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om u te helpen.