magnaicons/hamburger

Menu

Verlanglijst

Klantenservice

Wij helpen u graag!

Bij ebikebatterij.be zijn we niet alleen experts in fietsaccu's en laders, maar ook uw vertrouwde partner als het gaat om kwaliteit en service. Ons doel is om u de juiste accu te bieden tegen de juiste prijs, met de ondersteuning van onze interne specialisten die garant staan voor uitmuntende klantenservice.

FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling? magnaicons/chevron-down

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  1. Ga naar het product van uw keuze.
  2. Klik op de oranje knop 'Plaats in winkelwagen'. (Is de knop 'Plaats in winkelwagen' niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas niet besteld worden. U kunt dan uw E-mailadres achterlaten en klikken op de knop ‘Houd mij op de hoogte’. Zo krijgt u een mail waarin wij u laten weten dat het product weer op voorraad is)
  3. Klik op 'Doorgaan met winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Bestel nu' om uw bestelling af te ronden.
  4. Vul uw gegevens in en doorloop de 4 stappen. Ons advies is om uw E-mailadres te registreren zodat u uw bestelling gemakkelijk kunt volgen op de website als u bent ingelogd met uw account.
  5. Let op! Als u een zakelijke bestelling wil plaatsen, log dan in op uw zakelijke account en vul dan de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij helaas niet meer aanpassen als de bestelling is verzonden.
  6. Klik dan op de groene knop ‘Bestellen en betalen’ en doorloop dan de stappen van uw gekozen betaalmethode, zo rond u de bestelling af. Weet u niet of uw bestelling of betaling is gelukt?
  7. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
  8. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging, factuur, en gebruiksaanwijzingen wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
  9. Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u per e-mail de trackinggegevens van PostNL.
Ik wil mijn bestelling annuleren. magnaicons/chevron-down

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, maar deze nog niet is verzonden, dan is het mogelijk om uw bestelling alsnog te annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Is annuleren niet mogelijk omdat uw bestelling al is verzonden? Of geannuleerd artikel toch ontvangen?  Dan kunt u uw bestelling altijd binnen 30 dagen retourneren.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na annuleren? magnaicons/chevron-down

U kunt de terugbetaling van uw retour verwachten binnen enkele dagen nadat wij dit hebben ontvangen. Zodra uw retour is ontvangen en verwerkt ontvangt u hierover een bericht. Dit verschilt per betaalmethode:  

  • IDeal / zelf overmaken: 1 – 5 dagen  
  • Creditcard: volgende afschrift  
  • Afterpay: 3 – 7 dagen  
  • Paypal: 1 – 5 dagen  
Kan ik mijn oude accu bij jullie inleveren? magnaicons/chevron-down

Nee, dit kan helaas niet bij ons. We adviseren u om uw oude fietsaccu bij een recycle-punt bij u in de buurt in te leveren. Deze recyle-punten streven namelijk naar het maximaal hergebruiken van de producten en grondstoffen. Ook zorgen ze voor een veilige en verantwoorde verwerking van de accu's volgens nationale en europese wet- en regelgeving.

Dit is dus de meest duurzame manier om uw oude accu te recyclen. Mocht u geen recycle-punt bij u in de buurt hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice over andere mogelijkheden. Wij kijken graag met u mee!

Kan ik mijn accu bij jullie laten reviseren? magnaicons/chevron-down

Nee, dit kan helaas niet bij ons. Wij verlenen geen service voor het reviseren van accu’s. We raden het reviseren van de capaciteit van uw fietsaccu ten zeerste af. Dit aangezien dit bijkomende risico’s met zich meebrengt en daarom meestal binnen twee jaar weer problemen oplevert.

Als uw product onder de garantie valt kunt u deze retour sturen en komt u in aanmerking voor uw garantieafhandeling. Vul hiervoor het volgende formulier in:

Aanvragen retour of garantie

Als uw product niet meer onder onze garantie valt, maar wel onder de fabrieksgarantie, dan kunnen we dit voor u opsturen naar de fabrikant voor een mogelijke reparatie of het ontvangen van een vervangend product. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of neem rechtstreeks contact op met de fabrikant van uw artikel.

Kan ik mijn producten bij jullie laten repareren? magnaicons/chevron-down

U kunt momenteel niet uw defecte producten bij ons laten repareren. Wij zijn hard bezig met het opzetten van een reparatieservice op dit moment. Als uw product onder de garantie valt kunt u deze retour sturen en komt u in aanmerking voor uw garantieafhandeling. Vul hiervoor het volgende formulier in:

Aanvragen retour of garantie

Als uw product niet meer onder onze garantie valt, maar wel onder de fabrieksgarantie, dan kunnen we dit voor u opsturen naar de fabrikant voor een mogelijke reparatie of het ontvangen van een vervangend product. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of neem rechtstreeks contact op met de fabrikant van uw artikel.

Als uw product geheel buiten alle garanties valt, dan kunt u opzoek gaan naar een reparatieservice online of bij een fietsenmaker die hier in is gespecialiseerd. Wij raden het reviseren van de capaciteit van een fietsaccu echter af gezien dit vaak erg duur is en de kwaliteit niet gegarandeerd kan worden door revisiepartijen.

Problemen met betalen? magnaicons/chevron-down

Is mijn betaling gelukt?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Controleer uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail of neem contact op met de klantenservice.

Is uw betaling mislukt?
Als uw betaling mislukt is, kan dit wellicht te maken hebben met een van de volgende dingen:

  • Controleer uw gegevens
    Als uw betaling niet succesvol was, kan dit te maken hebben met dat u uw gegevens niet goed hebt ingevoerd. Controleer ten alle tijden in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer.
  • Betaling geweigerd
    Controleer of de gegevens van uw betaalmiddel correct zijn ingevuld, anders heeft dit vaak met uw creditcardmaatschappij/bank te maken. We willen u dan ook aanraden om eerst met hun contact op te nemen. Het is zeer waarschijnlijk dat uw kaart is geblokkeerd of gedeactiveerd, óf de limiet is overschreden. U kunt na 24 uur nogmaals proberen om de betaling uit te voeren. 

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij kijken graag met u mee! 

Contactgegevens magnaicons/chevron-down

Op de volgende manieren kunt u contact met ons opnemen:

Chat
onze chatbot weet (bijna) alles en kunt u altijd wat vragen. Daarnaast kunt u live-chatten met één van onze medewerkers van de klantenservice als u graag iemand wilt spreken. U kunt live-chatten met onze klantenservice maandag tot en met vrijdag van 09:30 - 16:00 uur De chatbot beantwoord uw vragen dag en nacht.

Tip: bekijk de faq-pagina om te kijken of uw vraag al beantwoord is.

Whatsapp

U kunt via whatsapp een bericht sturen naar onze klantenservice via +31 850003741. Zo kunt u bijvoorbeeld gemakkelijk foto’s en video’s doorsturen van uw huidige fietsaccu of elektrische fiets, en ontvangt u spoedig antwoord op al uw vragen!

Contactformulier / mail
verder kunt u voor al uw vragen en opmerkingen hieronder het contactformulier invullen of een mail sturen naar [email protected]

Telefonisch

Voor al uw vragen kunt een medewerker van onze klantenservice bereiken via +31 850003741. Zij staan u graag te woord! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 - 16:00 uur.

Tip: bekijk de faq-pagina om te kijken of uw vraag al beantwoord is.

Bedrijfsgegevens
adres: scheiweg 31, 5421XL, gemert, noord-brabant, nederland (postadres)
kvk: 74561715
BTW: nl861167727b01
mail: [email protected]
telefoonnummer: +31 8 5000 3741

Mijn betaling is mislukt, wat nu? magnaicons/chevron-down

Wanneer een betaling mislukt is, of als u niet zeker bent of de betaling is voltooid, dan kunt u het volgende doen:  

Controleer of u een mail heeft ontvangen met de orderbevestiging en de factuur.  Wanneer u deze mail niet heeft ontvangen, of de betaling mislukt weer, neem in dat geval even contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder!  

Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken.   

Wilt u de bestelling niet meer ontvangen of heeft u inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Dan hoeft u geen actie te ondernemen. Deze niet-betaalde bestelling beschouwen we dan als geannuleerd.  

Hoe meld ik mijn garantieaanvraag aan? magnaicons/chevron-down

Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.

Binnen de retourtermijn van 30 dagen

U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen voor uw ontvangen bestelling:

Retouraanvraag indienen

Buiten de retourtermijn van 30 dagen 

Als de retourtermijn is verstreken, dan kunt een aanvraag maken op de (fabrieks)garantie bij ons. Neem contact op met de klantenservice hiervoor.

Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft? Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft?

Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft?

Heeft u persoonlijk hulp nodig? Heeft u persoonlijk hulp nodig?

Heeft u persoonlijk hulp nodig?

Product is toegevoegd aan uw winkelwagen

Subtotaal van uw bestelling

Bestel nu! Bekijk winkelwagen magnaicons/cart