Verzendopties
Wij versturen uw bestelling middels de bezorgdienst postnl. Uw bestelling wordt op het opgegeven adres geleverd. Ook kunt u er voor kiezen om uw bestelling op te halen bij een postnl-afhaallocatie. Bij het selecteren van de verzendmethodes klikt u dan op ‘ophalen’.
Wilt u uw bestelling thuis laten bezorgen, dan klikt u op ‘bezorging...
Verzendkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde van € 100,- of meer is de verzending binnen nederland en belgië gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 5,95. Het retourneren van producten is gratis indien het product verkeerd of defect is geleverd, anders betaalt u maximaal € 4,- voor de...
Verzendstatus
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u bij uw bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u via uw account de status van uw bestelling volgen. Indien u geen account heeft aangemaakt, dan adviseren we u om de tracking gegevens te bekijken die u heeft ontvangen per e-mail ...
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van de bestelling staat aangegeven op de pagina van uw bestelde product. Tijdens het bestellen kunt u de bezorging tot maximaal 1 week vooruit plannen. Als uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een mail van postnl met daarin tracking gegevens, waarmee u uw pakket kunt volgen.
De bestelling wordt verzonden op het...
Kan ik mijn bestelling ook ’s avonds laten bezorgen?
Dat kan! In het bestelproces kunt u na het invoeren van uw gegevens bij de bezorgopties aangeven dat u uw bestelling graag in de avond ontvangt. Uw pakket wordt dan bezorgd tussen 17:30 en 22:00. Het is helaas niet mogelijk om te wisselen van vervoerder.
Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Dat kan! In het bestelproces kan u na het invoeren van uw gegevens bij de bezorgopties aangeven dat u uw bestelling graag op een andere datum wilt laten bezorgen. De bezorgdatum kan tot één week vooruit gepland worden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaallocatie afgeleverd. Postnl doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat u de bestelling zelf kunt ophalen. Als er geen notificatie in uw brievenbus ligt, controleer dan uw...
Pakket beschadigd of niet tevreden met bezorging?
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.
Binnen de retourtermijn van 30 dagen
U kunt hieronder uw retouraanvraag...
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Het is op dit moment helaas niet mogelijk om uw bestelling op te halen. Wij zijn op dit moment alleen nog maar een webshop, maar we zijn druk bezig met het opzetten van een locatie waarin onze producten in een winkel bekeken en gekocht kunnen worden.
U kunt wel contact opnemen met onze klantenservice om een afspraak te maken voor...
Problemen bij bezorging (te laat, verkeerd, of onverwacht)
Wanneer komt mijn pakket?
Met de tracking gegevens die u heeft ontvangen per e-mail van postnl kunt u op de website van postnl de status van uw levering bekijken.
Verkeerd artikel ontvangen?
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, dan kunt u een retour indienen. Graag...
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u bij uw bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u via uw account de status van uw bestelling volgen. Indien u geen account heeft aangemaakt, dan adviseren we u om de tracking gegevens te bekijken die u heeft ontvangen per e-mail ...
Stuur ons een E-mail
82% kiest hiervoor!
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Chat met ebikebatterij.be
Whatsapp ons
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Bericht ons op +31 8500 03741