magnaicons/hamburger

Menu

Verlanglijst

Waar gaat uw vraag over?

Selecteer een onderwerp

Bestellen, Betalen & Advies

Bestellen, Betalen & Advies

Verzenden & Bezorgen

Verzenden & Bezorgen

Retouren & Annuleren

Retouren & Annuleren

Garantie

Garantie

Blogs

Blogs

Klantenservice & Contact

Klantenservice & Contact

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Problemen met betalen? magnaicons/chevron-down

Is mijn betaling gelukt?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Controleer uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail of neem contact op met de klantenservice.

Is uw betaling mislukt?
Als uw betaling mislukt is, kan dit wellicht te maken hebben met een van de volgende dingen:

  • Controleer uw gegevens
    Als uw betaling niet succesvol was, kan dit te maken hebben met dat u uw gegevens niet goed hebt ingevoerd. Controleer ten alle tijden in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer.
  • Betaling geweigerd
    Controleer of de gegevens van uw betaalmiddel correct zijn ingevuld, anders heeft dit vaak met uw creditcardmaatschappij/bank te maken. We willen u dan ook aanraden om eerst met hun contact op te nemen. Het is zeer waarschijnlijk dat uw kaart is geblokkeerd of gedeactiveerd, óf de limiet is overschreden. U kunt na 24 uur nogmaals proberen om de betaling uit te voeren. 

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij kijken graag met u mee! 

Contactgegevens magnaicons/chevron-down

Op de volgende manieren kunt u contact met ons opnemen:

Chat
onze chatbot weet (bijna) alles en kunt u altijd wat vragen. Daarnaast kunt u live-chatten met één van onze medewerkers van de klantenservice als u graag iemand wilt spreken. U kunt live-chatten met onze klantenservice maandag tot en met vrijdag van 09:30 - 16:00 uur De chatbot beantwoord uw vragen dag en nacht.

Tip: bekijk de faq-pagina om te kijken of uw vraag al beantwoord is.

Whatsapp

U kunt via whatsapp een bericht sturen naar onze klantenservice via +31 850003741. Zo kunt u bijvoorbeeld gemakkelijk foto’s en video’s doorsturen van uw huidige fietsaccu of elektrische fiets, en ontvangt u spoedig antwoord op al uw vragen!

Contactformulier / mail
verder kunt u voor al uw vragen en opmerkingen hieronder het contactformulier invullen of een mail sturen naar [email protected]

Telefonisch

Voor al uw vragen kunt een medewerker van onze klantenservice bereiken via +31 850003741. Zij staan u graag te woord! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 - 16:00 uur.

Tip: bekijk de faq-pagina om te kijken of uw vraag al beantwoord is.

Bedrijfsgegevens
adres: scheiweg 31, 5421XL, gemert, noord-brabant, nederland (postadres)
kvk: 74561715
BTW: nl861167727b01
mail: [email protected]
telefoonnummer: +31 8 5000 3741

Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft? Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft?

Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft?

Heeft u persoonlijk hulp nodig? Heeft u persoonlijk hulp nodig?

Heeft u persoonlijk hulp nodig?

Product is toegevoegd aan uw winkelwagen

Subtotaal van uw bestelling

Bestel nu! Bekijk winkelwagen magnaicons/cart