Waar gaat uw vraag over?
Selecteer een onderwerp
Retouren & Annuleren
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Is (een gedeelte van) uw bestelling overbodig of niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect, dan kunt u een retouraanvraag indienen.
Nadat u uw retouraanvraag heeft ingediend, wordt deze doorgaans binnen één werkdag door ons behandeld en bevestigd.
Binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling, heeft u de mogelijkheid om uw aankoopbedrag terug te claimen. Na deze termijn, geldt de door ons gecommuniceerde (fabrieks)garantietermijn. Deze termijn kunt u terugvinden op de factuur van uw bestelling.
Uw retouraanvraag indienen kunt u middels onderstaande informatie;
*Afhankelijk van de reden voor retourneren, kunt u kosteloos aan ons terugsturen. Indien wij bijvoorbeeld onverhoopt een foutief product hebben geadviseerd of uit hebben geleverd. Of het ontvangen artikel een mankement vertoond, zorgen wij ervoor dat u kosteloos kunt retourneren.
Bij overige redenen, zoals een bestelling blijkt overbodig te zijn of er is iets verkeerds besteld zonder tussenkomst van ons advies, zal het aanmaken van een retourlabel kosten met zich meebrengen. De kosten hiervan variëren afhankelijk van de door u gewenste en gekozen koerier en labelkeuze (PostNL, DHL of DPD) tot een maximum van €10,50.
Ik wil mijn bestelling annuleren
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, maar deze nog niet is verzonden, dan is het mogelijk om uw bestelling alsnog te annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Is annuleren niet mogelijk omdat uw bestelling al is verzonden? Of geannuleerd artikel toch ontvangen? Dan kunt u uw bestelling altijd binnen 30 dagen retourneren.
Kan ik mijn bestelling omruilen?
Het omruilen van uw bestelling is mogelijk onder een aantal voorwaarden. U kunt het product omruilen binnen 30 dagen na uw bestelling, ook dienen uw bestelde artikelen zonder gebruikssporen retour verzonden te worden. Neem contact op met de klantenservice om te kijken welke artikelen u nodig heeft.
Het omruilproces werkt als volgt: neem contact op met de klantenservice over het omruilen van (een gedeelte van) uw bestelling. Wij kijken graag met u mee welk product u nodig heeft. Op basis van de prijs van het nieuwe gekozen product verrichten wij een terugbetaling als het goedkoper is dan het oorspronkelijk bestelde product of sturen wij u een nieuwe factuur als het duurder is.
Zodra wij uw retour (en eventuele betaling) hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat uw nieuwe product spoedig wordt geleverd. Als het gaat om een terugbetaling, dan ontvangt u dit binnen enkele werkdagen nadat wij het retour gestuurde product hebben ontvangen.
Indien u het verkeerde product besteld heeft kunt u hiervoor een retouraanvraag doen bij de klantenservice of via onderstaande retourinstructies.
Retourvoorwaarden
Voor een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending is het volgende van belang:
- U mag uw aankopen binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren, of binnen 30 dagen na ontvangst u van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.
- We ontvangen het product graag in compleet originele staat, zonder gebruikssporen en bij voorkeur in de originele verpakking. LET OP: uit veiligheid en kans op diefstal is het belangrijk dat u de originele verpakking in een omdoos retour stuurt.
- Verstuur de producten die retour zijn aangemeld met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking. U mag onze producten thuis voelen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals u ze ontvangen heeft.
- Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat door het gebruik van een product, kunnen we kosten in rekening brengen. Mocht dit van toepassing zijn, dan neemt de klantenservice contact met u op.
- De herroepingstermijn vervalt 30 dagen nadat het product fysiek geleverd is (bij u of iemand die de bestelling voor u aanneemt of in ontvangst heeft genomen).
- Afhankelijk van de reden voor retourneren, kunt u kosteloos aan ons terugsturen.
Indien wij bijvoorbeeld onverhoopt een foutief product hebben geadviseerd of uit hebben geleverd. Of het ontvangen artikel een mankement vertoond, zorgen wij ervoor dat u kosteloos kunt retourneren.
Bij overige redenen, zoals een bestelling blijkt overbodig te zijn of er is iets verkeerds besteld zonder tussenkomst van ons advies, zal het aanmaken van een retourlabel kosten met zich meebrengen. De kosten hiervan variëren afhankelijk van de door u gewenste en gekozen koerier en labelkeuze (PostNL, DHL of DPD) tot een maximum van €9,95.
Uw retouraanvraag kunt u indienen middels onderstaande link. Retouraanvragen worden doorgaans binnen één werkdag door ons behandeld en bevestigd;
Neem contact met ons op
Wij staan altijd voor u klaar! Heeft u vragen over onze producten, uw bestelling of heeft u hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om u te helpen.
Chat met ons
Krijg op werkdagen, direct antwoord op jouw vraag
09:30 - 16:00
Whatsapp ons
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Bel ons
Krijg op werkdagen, direct antwoord op uw vraag.
09:30 - 16:00
Stuur ons een e-mail
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
[email protected]