Klantenservice

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen op gebied van bestellen, betalen, verzending en levering, garantie, retouren en service.

Staat uw vraag er niet bij?

Heeft u het antwoord op uw vraag op de klantenservicepagina niet kunnen vinden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de chat of mail. U kunt gemakkelijk contact met ons opnemen via het mailadres wat onder deze tekst vindbaar is. Heeft u een vraag over batterijen of laders, dan adviseren we u om eerst een kijkje te nemen op de adviespagina. Deze kunt u vinden door op de volgende link te klikken: Advies.

Contactgegevens

AdresWijst 142, 5422BW, Gemert (postadres)
KVK74561715
BTWNL859948833B01
Mailklantenservice@ebikebatterij.be



Contactformulier

FAQ Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kan een bestelling plaatsen door te navigeren naar het juiste product en deze vervolgens in de winkelwagen te plaatsen. Indien u alles wat u wenst te bestellen in het winkelwagentje heeft zitten, kunt u de bestelling afronden door het bestel- en betaalproces te doorlopen. Eventueel kunt u een account aanmaken. Na afronding ontvangt u automatisch een bevestiging van uw bestelling.

Wat is de voorraadstatus van het product?

Op de productpagina staat duidelijk aangegeven wat de voorraadstatus van het product is. Indien het product op voorraad is, kunt u het bestellen. De levertijd van het product is zichtbaar op de desbetreffende pagina zichtbaar.

Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?

Indien u een bestelling wenst te wijzigen of annuleren, neemt u dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat kan ik doen als ik een bestelling per ongeluk dubbel heb besteld?

Indien u per abuis een bestelling dubbel heeft besteld kunnen wij een bestelling voor u annuleren. Neemt u hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Het bestellen wil niet vlotten, wat kan ik doen?

Wij van ebikebatterij.be willen u graag helpen om het juiste te bestellen. Mocht het niet lukken een bestelling te plaatsen, neem dan contact op met de klantenservice.

FAQ Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden: BanContact, iDeal, PayPal, Creditcard, ING Home’Pay, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button, SOFORT Banking en Klarna Achteraf Betalen.

Kan ik bij jullie als zakelijke klant ook op factuur bestellen?

Het is mogelijk op factuur te bestellen. Het is echter gangbaar een eerste factuur vooraf te voldoen alvorens krediet wordt opgebouwd.

Is mijn betaling gelukt?

Het aankoopbedrag wordt normaliter na de bestelling afgeschreven. Twijfelt u of de betaling wel goed is doorgekomen? Controleer dan uw rekening op een afschrijving. Is er niets afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice of plaats de bestelling nogmaals.

Hoe betalen jullie terug?

Wij betalen terug op de rekening waarmee u heeft betaald. Mocht het ooit voorkomen dat dit niet lukt c.q. wenselijk is, dan zal in overeenstemming een ander rekeningnummer worden gebruikt.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status hiervan is nergens concreet in te zien. Wij zorgen ervoor dat u binnen drie werkdagen na ontvangst van de retourzending wordt terugbetaald.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen ondanks toezegging, wat nu?

Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice. Zorg dat u uw bestelgegevens en een bewijs van terugsturen beschikbaar heeft.

Ik heb een kortingscode ontvangen, waar kan ik deze invoeren?

De kortingscode kan in de winkelwagen ingevoerd worden. Klik hiervoor op ‘’Pas kortingscode toe’’ en vervolgens kunt u de kortingscode ingeven.

FAQ Verzending en levering

Welke verzendopties bieden jullie aan?

Wij versturen uw bestelling middels de bezorgdienst PostNL. Uw bestelling wordt op het opgegeven adres geleverd.

Wat zijn jullie bezorgtermijnen?

Indien het product op voorraad is en u op werkdagen voor 21:00 uur besteld dan kunt u de bestelling de volgende werkdag in huis verwachten. Hierbij gaan wij ervan uit dat het pakket geen vertraging oploopt bij de bezorgdienst.

Hoeveel kost het verzenden van een bestelling?

Bestelt u voor onder de 100 euro? Dan betaalt u 4.95 euro verzendkosten. Indien u een bestelwaarde van 100 euro of meer bereikt dan is het verzenden gratis.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wij proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u een account heeft aangemaakt zal de status van uw bestelling in uw account staan. Indien u geen account aanmaakt, het afgesproken levertermijn verstrijkt en u heeft nog niets ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?

Controleer de track & trace. Eventueel verzoeken wij u eens bij de buren na te vragen of de bestelling daar is geleverd. Indien u het pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

Neem het pakket niet aan van de bezorger. De bestelling gaat dan direct retour afzender. Indien u het pakket toch heeft aangenomen, maak dan direct foto’s van hetgeen wat u heeft ontvangen. Deze foto’s kunt u vervolgens met de klantenservice overleggen.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de bezorging?

Maak een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving en overleg deze met de klantenservice. Wij zullen dit dan vervolgens bij onze bezorgdienst neerleggen zodat zij -indien nodig- gepaste actie kunnen ondernemen.

Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een ophaalpunt?

Voorlopig is deze optie nog niet mogelijk. Wij gaan in een later stadium kijken of we deze optie kunnen toevoegen aan onze shop.

FAQ Garantie, retouren en service

Hoe lang heb ik de tijd om mijn koop ongedaan te maken?

U heeft een herroepingsrecht van 14 dagen. Dit betekent dat u 14 dagen bedenktermijn heeft na ontvangst van uw bestelling. Doet u een zakelijke bestelling (business-to-business dan geldt een bedenktermijn van 2 dagen na ontvangst. Binnen deze termijn heeft u de tijd om te controleren of uw bestelling in orde is.

Hoe werkt het retour sturen van (een deel van) de bestelling?

Wanneer u een product retour wil sturen kunt u deze aanmelden door een mail te sturen naar de klantenservice. Wij ontzorgen u dan in het proces van de retourzending. Retouren lopen bij ons via pakketdienst DPD. Binnen 12 uur na het accepteren van uw retour sturen we u een label waarmee u het product kunt retourneren. U kunt dit product dan naar een DPD pick-up point bij u in de buurt brengen. Wij zullen u hier dan ook gedurende het hele retourproces informeren en adviseren.

Vergoeden jullie de retourkosten?

Wij vergoeden de retourkosten door het label aan te maken. Er zullen voor u dus geen kosten verbonden zijn aan het retour sturen van uw bestelling. U kunt het pakket naar een DPD pick-up point brengen en hoeft dan niets te betalen.

Wat is de status van mijn retourzending?

Raadpleeg de track & trace om te controleren of het pakket al op het retouradres is gearriveerd. Indien dit zo is, zult u spoedig een terugbetaling ontvangen.

Kan ik een bestelling omruilen?

Mocht u het verkeerde product besteld hebben dan is het mogelijk om het om te ruilen voor het juiste product. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Heb ik garantie op mijn producten? Zo ja, hoe lang?

Vanzelfsprekend heeft u garantie op onze producten. Het garantietermijn is vaak gelijk aan de fabrieksgarantie. Het garantietermijn wordt gecommuniceerd op de productpagina en staat ook op uw bestelbevestiging. Dit is 2 jaar fabrieksgarantie op de e-bike accu’s en 1 jaar fabrieksgarantie op de laders.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Dit is uw factuur of aankoopbewijs.

Hoe zijn jullie te bereiken?

Wij zijn een pure online speler. Voorlopig zijn wij daarom per e-mail en via de chat te bereiken.